piątek, 12 kwietnia 2013

No to jest po prostu szczyt idiotyzmu!!
Czy nie wkurza Was to, że często jesteśmy dyskryminowani z powodu tego jak się ubieramy, jakiej muzyki słuchamy i jakie mamy poglądy!!
To jest okropne i wkurwiające !!
Apel to tych wszystkich pojebańców co nie są w stanie uszanować tego, że nie wszyscy są tacy sami!! Tym, którzy wyróżniają się z tłumu do pięt nie dorastacie!!
I wiadomość dla tych, którzy się wyróżniają z tego szarego tłumu, GRATULACJĘ !!! Jesteście najlepsi, bo macie na tyle odwagi, żeby nie dać się zdominować innym.
Napis, który widniał na murach w mojej szkole i jest zajebisty: ,,ŻEBY BYĆ KIMŚ NAJPIERW MUSISZ BYĆ SOBĄ!" 
Dobranoc
~Ania

5 komentarzy:

  1. masz rację! to jest absurdalne! najlepiej się nie przejmować! ;)

    Zapraszam, dopiero niedawno zaczęłam bloggować:) Dodaję komentarz, klikam obserwuj, liczę na to samo♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ♥
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohohoho. Nie przejmuj się nimi!
    Z góry przepraszam za wyrażenie, ale muszę się z nim w 100% zgodzić!
    Dzi*ką nie jesteś, nie dogodzisz wszystkim. Za pewne każdy ma inne zdanie, opinie. Ty masz swoje i go bronisz za wszelką cenę i to się bardzo ceni :) Tzn ja to bardzo u ludzi cenię, ponieważ zdaję sobie sprawę jak trudno w tych czasach nie zostać zmanipulowanym i osaczonym.
    Bądź sobą, bo jeśli cokolwiek osiągniesz, to tak na prawdę nie będzie Twoje, tylko tej osoby, którą ewentualnie udajesz.

    Pozdrawiam i baaardzo szanuję!
    Kng.


    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jeszcze zauważyłam, ja również jestem Kinga i widze, ze zajebistej muzyki słuchacie! :D

      Usuń
  4. Po prostu nie warto się przejmować takimi nietolerancyjnymi ludźmi.
    Świetny blog. Obserwuje ;p
    Zapraszam : http://believeinmyselff.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń