sobota, 25 maja 2013

 Hejjooos mordeczki :) Wybaczcie że nic na razie nie dodajemy ale Ania nie ma neta przez 4 miesiące a ja mam jakoś napięty grafik. Wiecie nauka, przyjaciele i takie tam. Niedługo koniec roku i jak zdajecie? Ja mam nadzieję że zdam. :)

 A tak po za tym to po dłuższym czasie zrozumiałam że nie warto być smutnym, ponieważ tracimy swój cenny czas, którego tak mało mamy. Trzeba cieszyć się chwilą i spełniać marzenia. Dlatego myślcie pozytywnie i pracujcie na zajebiste wspomnienia :) Bajoss ~ Kinga

4 komentarze:

  1. Zdam :D Fajny blog, czekam na kolejne posty :)
    Bajeczne tło :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, masz rację jeśli chodzi o marzenia :) ja np. chyba pojadę na koncert mojego ulubionego zespołu Room94 w Łodzi. zapraszam do mnie-> http://nessvanq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje jeśli chodzi o marzenia :)
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdam ^^... OBY o.O Hahah :P

    obserewujemy? jelsi tak odrazu to zrób i napisz o tym w komentarzu a jak najszybciej odwdzięczę się tym samym:)
    patricia-babe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń