sobota, 11 maja 2013


Po tym wszystkim co ostatnio dzieje się w moim życiu coraz częściej przestaje wierzyć że miłość istnieje..</3. Lepiej chyba być singlem i nie mieć tych wszystkich problemów, ale z drugiej strony fajnie jest czasem mieć się do kogo przytulić, pocałować i takie tam. A jak u was macie kogoś czy jeszcze szukacie swojej połówki ? Tym co maja życzę szczęścia i wytrwałości :) No a singlom  powodzenia w szukaniu i nawet jeśli jeszcze nie macie nikogo to wiedzcie że kiedyś znajdziecie tą wyjątkową osobę, bo każdy z nas zasługuje na miłość :) ~ Kinga



6 komentarzy:

  1. Zawsze trzeba pamiętać, że dotychczas minął tylko kawałek naszego życia. Nie wiadomo co nas spotka w przyszłości. Powiem Ci, że w pełni rozumiem co czujesz, bo niedawno zostawiła mnie dziewczyna, którą mimo, że nie byłem z nią długo strasznie pokochałem. Teraz jedyne co mi pozostało to wspomnienia zajebistych chwil spędzonych razem, a wspomnienia to zdecydowanie za mało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację ! JA TAK ROBIE JAK W TEMACIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej nie przejmuj się! Masz dopiero 17 lat i nie jednego chłopaka znajdziesz, aż w końcu to będzie ten jedyny. Zobaczysz! :)
    Co do mnie to mam już chłopaka i nie długo będzie 10 miesięcy razem ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się ;) Może żeby znaleźć tą prawdziwą, jedyną, miłość trzeba kilka razy ponieść klęskę? Nie zostawaj singlem, na pewno kiedyś wszystko się ułoży ;*

    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się ułoży :) Ja mam chłopaka i niedługo będą 3 miesiące dopiero :) Tobie też na pewno się ułoży, wszystko przed Tobą :) Życzę Ci żebyś spotkała taką prawdziwą miłość, każdy na nią zasługuje :)
    http://patrysiek16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję <3 i szczęścia i wytrwałości mordeczko :)

      Usuń