niedziela, 24 listopada 2013

Hej :D
Tak mnie naszło żeby napisać coś innego :D Dłuższego niż zwykle :)
Zastanawia mnie jedna sprawa CZEMU TAK BARDZO CIERPIMY PRZEZ INNYCH ?!
Zaczynamy komuś ufać i się zawodzimy i wtedy już bum nie ufamy.
A później jest ten sam strach, strach przed działaniem.
Ale kurcze żyjemy TYLKO RAZ!!
Okej zawiedliśmy się, ale jeśli nie spróbujemy to będziemy żałować! Spróbujmy zaufać. Śmiejmy się wrogą w twarz, walczmy o swoje ! Cieszmy się każdą sekundą naszego życia :D Spełniajmy marzenia :D
Szalejmy aż zabraknie nam tchu :))
~Ania


6 komentarzy:

  1. Świetna rada, może
    Obserwacja za obserwacje? [Napiszm u mnie]

    issa-bela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełniajmy marzenia!!!
    Świetny post :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :) życiowy hihi
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. super post :) zgadzam się.
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ;) warto zaglądać, za jakiś czas pojawi się rozdanie nagród :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny i madry post :)
    zapraszam do mnie :)
    http://blue95strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądre! <3

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń